logotop

vairak-info
 

Fiksētais, jeb stacionārais telefons nodrošina jūs ne tikai ar izdevīgiem vietējiem un starptautiskajiem zvaniem, bet arī ar komunikāciju uzņēmuma iekšienē. Telefons ir visbūtiskākais saskares punkts starp Jums un Jūsu klientu. No līnijas kvalitātes ir atkarīgs ne tikai viedoklis par kompāniju kopumā, bet arī darījuma pārrunu rezultāti.

 

Nezaudējiet pasūtījumus un klientus:

Cik klientu dienā piezvana?

Vai visi šie zvani tiek atbildēti?

Kas notiek ar neatbildētajiem zvaniem?

Kā nepalaist garām klientu zvanus un pasūtījumus?

Kā samazināt izdevumus?

 

Nordic Technologies piedāvā pilna servisa stacionārās telefonijas pakalpojumus, kurā ir iekļauts viss:

Telefona līnja

Tālruņa aparāts

centrāles pamata funkcionalitāte

un pievienojiet jums nepieciešamās

centrāles papildus iespējas.

 

Pamata funkcionalitāte:

Īsa numerācija - Sazvanieties birojā un starp vairākiem birojiem, kas atrodas dažādās vietās ar 2, 3 vai 4 ciparu numuriem
Call Transfer - zvanu pārvirzīšana
Call Forwarding - vairāku veidu pāradresācijas
CLIR - izejošā numura slēpšana
CLIP - izejošā numura uzrādīšana
Call Waiting - gadījumā, ja līnija ir aizņemta, otrais zvans būs gaidīšanas režīmā
Black/white lists - saraksts ar liegumiem noteiktiem ienākošiem/izejošiem zvaniem
Call Barring - nevēlamo ienākošo zvanu bloķēšana
Conferencing - trīspusējas konferences zvana iespējas
Paralel ringing - paralēla zvanīšana, saņemiet ienākošos zvanus uz vairākiem telefoniem - arī mobilajiem
Call Hold - zvana nolikšana gaidīšanas režīmā
Web interfeiss - piekļuve funkcijām, izmantojot interneta pārluku, administratoram un katram lietotājam

 

Papildus iespējas

Balss paskastīte - Saņemiet ierakstītus balss paziņojumus uz e-pastu, kad nevariet atbildēt uz zvanu vai neesat birojā.
Sarunu ieraksts - Aktivizējiet sarunas ierakstu un saņemiet sarunu failā uz e-pastu.
Virtuālā sekretāre (IVR) - Organizējiet ienākošos zvanus ar interaktīvās balss atbildes palīdzību.
Konferences centrs 7 lietotājiem - Organizējiet telefonkonferenci ar līdz pat septiņiem klientiem vai sadarbības partneriem vienlaicīgi bez papildus aparatūras.
SIP klients datorā - Izmantojiet savu datoru kā telefonu.
CTI priekš softphone - Veciet galda telefona zvanu sastādīšanu un atbildēšanu no sava datora.

 

Ar Nordic Technologies jūs iegūsiet:

izdevīgus tarifus starptautiskajiem un vietējiem sakariem;

pilnu detalizēts pārskats par veiktajiem zvaniem: sarunas datums un laiks, zvanītais numurs, savienojuma valsts un pilsēta, sarunas ilgums un kopējās zvana izmaksas;

iespēja pārcelt līniju, pārceļoties uz citu vietu, saglabājot esošo tālruņa numuru;

 

Nordic Technologies - optimālākais fiksēto sakaru korporatīvais risinājums Jūsu uzņēmumam!


vairak-info

Klientu atbalsta dienesta bezmaksas tālrunis 80200240

 

Jūrkalnes iela 15/25, 3.ieeja 2.stāvs Rīga LV-1046, Latvija